۶ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۶۶ هزار دوز واکسن کرونا در سمنان تزریق شد

۶۶ هزار دوز واکسن کرونا در سمنان تزریق شد

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تا کنون بیش از ۶۶ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه به گروه‌های هدف تزریق شده است.

نوید دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۶۶ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان تزریق شده است، تاکید کرد: ۵۰ هزار نفر در دوز اول و ۱۶ هزار نفر تا پایان روز سه شنبه، واکسن کرونا را دریافت کرده و روند واکسیناسیون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دغدغه‌ای از نظر تأمین واکسن وجود ندارد، تاکید کرد: سرعت واکسیناسیون به سرعت تأمین واکسن بستگی دارد که خوشبختانه در روزهای اخیر سرعت گرفته و هیچ مشکلی خوشبختانه در زمینه تأمین و تزریق در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه شرایط همچنان در سمنان حاد است، ابراز کرد: دامغان و گرمسار، سمنان و مهدی شهر شرایط بحرانی و قرمز را سپری می‌کنند در نتیجه مردم می‌بایست دقت نظر بیشتری را در زمینه استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و جمعی داشته و از تجمعات دوری کنند.

دانایی با بیان اینکه مردم از تجمع در مقابل مراکز واکسیناسیون خودداری و برای تزریق واکسن در سامانه مربوط ثبت‌نام کنند، تاکید کرد: جاماندگان واجد شرایط سنی تزریق واکسن فوراً در سامانه سلامت salamat.gov نام نویسی تا نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون شش شهرستان از هشت شهرستان استان سمنان شامل شاهرود، میامی، دامغان، سمنان، مهدی شهر و گرمسار در شرایط بحرانی و قرمز رنگ شیوع کرونا به سر می‌برند و وضعیت در آرادان و سرخه زرد است.

کد خبر 5267419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha